HAK VE EŞİTLİK PARTİSİ BOLU

BOLU HEPAR BLOĞUNA HOŞ GELDİNİZ

Bu Blogda Ara

21 Kasım 2009 Cumartesi

KÖROĞLU GAZETESİ HABERİ


Bolu mitingi sonrasında Köroğlu Gazetesinde çıkan haberimiz.

Pamukoğlu’ndan Bolu mitingi

(24-10-2009) Hak ve Eşitlik Partisi Genel Başkanı Osman Pamukoğlu, Hükümet Meydanı’nda düzenlediği miting ile Bolu Halkıyla buluştu. Mitingde sık sık sloganlar atılıp Pamukoğlu’nun konuşması kesilirken mitinge az kişinin katılması da gözlerden kaçmadı. Pamukoğlu mitingde, “Halk bize yetki versin 25 yılda askerlikten kaçanların tümünü bir ay içerisinde silâhaltına alıp hudutlara süreceğiz.” dedi.

Hak ve Eşitlik Partisi Genel Başkanı Osman Pamukoğlu Hükümet Meydanında Bolu Halkı ile buluştu. İzzet Baysal Caddesi’nden partililer ile miting alanına yürüyerek gelen Pamukoğlu alkışlar eşliğinde karşılandı.

Buradaki konuşmasında ülkemiz ekonomisine değinen Osman Pamukoğlu, “Ben bu mitinglerle ülkemizin içinde bulunduğu çıkmazı ülkenin asıl sahibi olan sizlere aktarıyorum. Bolu’da da ülkemizin diğer illeri gibi ekonomik çöküntü içinde olan çok esnafı gördüm. Avrupa’da bir şirket tarafından yapılan açıklamada ekonomisi yolsuzluk ve iyi yönetilemeyen ülkeler arasında üçüncü sıradayız. Diğer sıralarda ise birinci Mozambik, diğeri ise Somali. İçinde bulunduğumuz durum işte bu. Gidin Ege ve Akdeniz’e bizim bir çift limanımız bile yok, kalmamış yabancılara vermişiz. Ülkemizin içinde bulunduğu durum bu. Ülkemiz, yani sizler şu anda başınız eğik yaşıyorsunuz. Biz halkımızın başını yeniden yukarı kaldırmak için meydanlardayız” şeklinde konuştu.

“Çürük raporu alanları hudut karakollarına vereceğim”

Hak ve Eşitlik Partisi Genel Başkanı Osman Pamukoğlu konuşmasının devamında ise 25 yılda askerlikten kaçanların tümünü bir ay içerisinde silâhaltına alıp hudutlara süreceğini de söyledi. Pamukoğlu konuşmasının devamında ise şu ifadelere yer verdi:

“Şu 25 yılda her zaman aralarda duyuyorsunuz. Çürüğü çıkma, sakat raporu alma devamlı dinliyorsunuz. Bazen yakalanıyorlar. Onlar yetmez. Halk bize yetki versin, bu 25 yılda çürüğü çıktım, çarığa çıktım, paraymış, puldu, babımın dayısıydı deyip askerlikten kaçanların tümünü söz veriyorum bir ay içerisinde silah altına alıp hudutlara süreceğiz. Bu böyle büyük matah değil benim için. Tıp kurumları meydana getireceğiz, hemen toplayıp, hemen sevk edeceğiz. Yaşları kaç olursa olsun. Tam 30 günde bunları sınır karakollarına jandarma diye en öndeki siperlere göndereceğiz. Bizzat ben takip edeceğim.” ifadesini kullandı. Polisin geniş güvenlik önlemi aldığı mitinge katılımın az olması dikkat çekti.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder